lördag 6 november 2010

Här om dan fick jag ett mail av en bekant. Mailet gjorde mig berörd och i slutet av mailet uppmanades jag (som vanligt) att skicka det vidare och berätta för hela världen. Du som följer min blogg vet att jag slutat skicka kedjebrev och börjat publicera läsvärda budskap på min blogg istället. ...

Who lives in this house? Soon the whole world will know!



























Palatset ägs och bebos av Zimbabwes president - Robert Mugabe.


Befolkningen svälter på grund av brist på mat och medicin.
Och vi blir ombedda att hjälpa - om och om igen....
Hans girighet dödar människor.

Om du skickar detta till alla du känner och de i sin tur skickar till alla de känner, så kommer snart hela världen att känna till vad denne man gör mot sitt folk.











Så här lever en del av landets befolkning.






"För att ondska skall blomstra, är allt som behövs att goda människor inget gör".
-Edmund Burke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar