torsdag 29 maj 2008

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåååååt.

Jag har inte skrivit på två veckor. Det är riktigt dålig stil. Jag borde göra nåt åt saken.
Funderat lite på det här med bloggen, och dess vara eller inte vara nu när jag inte längre är i Vara.
På skolan hade jag tillgång till dator i princip 24-7. Nu när jag är hemma är det lite värre. Den dator som finns är lika seg som sirap, skalman och tjära tillsammans. Långsam som en snigel med andra ord.

Apropå det så är jag lite sugen på att köpa ny dator. Ett tag har jag funderat på att köpa en Asus PC Eee. En minidator för 3000. Klart intressant med tanke på priset. Men så läste jag en artikel i Allt om PC, där de halvt spekulerar och halvt rapporterar om att billiga minidatorer är en trend som är på väg på stark front. Personligen tycker jag det känns scheisse-bra. För som jag tolkar det innebär det att det kommer räkna billiga och små datorer. Bara att fånga en.
Risken finns att jag blivit med mini-laptop innan hösten är här. Då kan jag iofs förse dig med blogginlägg oftare än vad fallet är nu. (2 veckor sen jag skrev sist, va min "vän" Erik så nogrann att tala om för mig att det va.)

Sådär, en intet-sägande massa ord om allt som inte hänt de senaste två veckorn. Det händer jättemkt i min tillvaro, jag borde vara duktigare på att uppdatera dig som läser in blogg. (förlåt)
Jag får se till att skaffa mig bättre rutiner; gå upp tidigare på dagarna, göra nåt vettigt av dagen, blogga mer.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar