onsdag 19 maj 2010

Nu behöver jag lite hjälp

Jag har goda nyheter. Mina högtalare glappar inte längre.
Den dåliga nyheten är att istället för att ljudet kommer och går så går det inte alls.

Just nu så funderar jag på att köpa ett par nya. Men jag har extremt svårt att bestämma mig för vilka. Därför involverar jag mina läsare i det här. Ni får helt enkelt säga ert och troligen leder det till att jag blir lite klokare och kan välja rätt.
Creative A200 kostar 268 kronor

Logitech OEM S-220 kostar 229 kronor

Phillips SPA1302 kostar 299 kronor.

Som ni ser är alla högtalarpaketen datorhögtalare med en bas och 2 högtalare, det som man kallar 2.1-ljud. Jag kan tänka mig nästan vilken modell som helst. Men jag vet inte vad jag ska välja. Vill ju ha nåt som är så billigt som möjligt, men som funkar och är bra.

Är det Nån av mina bloggläsare som sitter på kunskap om vad jag ska välja, och varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar