tisdag 29 april 2008

Börjar få koll på läget

Jag är ny på bloggen, och trött i huvudet. Har haft massa felstavningar och annat på sina ställen. Men nu tror jag det ska vara i sin ordning. Om du upptäcker nåt så tar jag tacksamt emot mail och kommentarer så jag får en chans att rätta, förbättra och utveckla.
Erik har lovat mig att han ska göra min blogg snyggare, jag vet inte riktigt vad han pratar om.
Men han har haft blogg via just Blogger rätt länge, och har väl koll på alla extra-funktioner. Med tanke på att han sagt att han ska hjälpa mig att registrera en blogg i snart 5 dar så kanske det tar ytterligare 5 dagar innan jag får hjälp med utseende på sidan och alla funktioner m.m.

Det va nog det jag hade att skriva den här gången.
Nästa inlägg kommer handla om en ny kärlek som kommit in i mitt liv nyligen.

Till sist vill jag bara säga att jag tror min blogg kommer ta över världen. Planen är att vara världens mest lästa av svenskspråkiga bloggar.

2 kommentarer:

  1. först en ny dag, en ny blogg och nu en ny kärlek, här händer det grejer. det låter mycket spännande och jag kan knappt vänta att få läsa om detta.
    nu frågar vi oss alla "är denna kärlek en glass, en ny mobil eller en tjej?"

    SvaraRadera
  2. mohaha, det tog inte fem dar, fucker! :D

    SvaraRadera