måndag 22 mars 2010

Surprise...

Vaknade igår morse av att en gubbe öppnar dörren och tittar in på mitt rum där jag ligger och sover. Får senare på eftermiddan reda på att gubben är en av mina medpatienter. Frågar honom varför han är inne på mitt rum. "Jag är bara nyfiken", får jag som svar. Försöker förklara för gubben att rummen med stora siffror på är patienternas sovsalar, och att man inte går in på andras sovsalar. Han blir arg och förstår inte. Vaknar i morse av att en gubbe öppnar dörren och tittar in på mitt rum där jag ligger och sover. Får nog ordna en stor skylt: "Här bor jag."

1 kommentar:

  1. Stackare som inte får vara ifred! Jag hittade precis till din blogg, jag har inte läst den förut. Du skriver bra, det är roligt, jag ska fortsätta läsa! Hälsa Uruguayaren på sjukhuset, Dio, att din kusin precis har varit där!

    Ta hand om dig! Kram från Ellen

    SvaraRadera