tisdag 28 september 2010

Videoblogg

I födelsedagspresent fick jag några köksknivar, precis som jag önskade mig. "Va bra", tänker kanske du. Fel-fel-fel... Vem är så dum så att den ger stora vassa knivar till ett barn!?
(Okej, jag fyllde 23. Men låt oss inte fastna för mycket i onödiga detaljer.)
I lördags skar jag grönsaker till en sallad. Av någon anledning tyckte kniven att blod och lite skinn från mitt pekfinger passade bra i salladen så innan jag själv hann fatta vad som hade hänt så hade kniven skurit mig i vänster pekfinger. (Notera: det var kniven som skar mig och inte jag själv.)

Nu har jag plåstrat pekfinger, och det är sjukt svårt att skriva med ett finger som man inte har någon känsel i. Ett tag funderade jag på om jag skulle ta och göra de kommande blogginläggen som videoblogg-inlägg istället. Men jag är inte säker. Därför tänkte jag höra med mina läsare vad ni tycker.

Ska jag börja videoblogga?

Finns det nåt speciell sorts inlägg som passar sig i videoblogg-format?

Det första videoblogg-inlägget jag (eventuellt) gör - ska det vara ett vanligt inlägg med nytt format eller bör jag fokusera på just själva videobloggandet som format i mitt första inlägg?

Jag menar...
Dödar jag ämnet jag pratar om genom att det helt plötsligt är ett videoblogg-inlägg?Fet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar