torsdag 10 december 2009

En blivande idol?

Tänk er Idol 2010
Anders Bagge, den snälla lite större killen:
“Jag gillar det. Du har en skön stajl, du har nånting. Jag kan inte riktigt peka på det. Men du har nåt..”
Laila Bagge, juryns enda kvinna, avbryter sin kollega.
”… jag vet precis vad han har. Han har suget i blicken, och så gör han nånting med munnen som jag gillar. För mig är du klockren. Jag tror du kan gå hur långt som helst”.
Längst ut på kanten sitter mannen med de vitaste tänderna och de dyraste glasögonen, Andreas Carlsson.
”Jag håller inte med mina kollegor. Du är på tok för energisk, och du fokuserar för mycket på gitarren. Du måste titta mer på oss i publiken och ge mer av dig själv. Och så det där uttalet. Jag hade fått ta omtag, efter omtag, efter omtag... Gå hem och öva, och kom tillbaka.”

1 kommentar: