måndag 5 maj 2008

Experiment

Jag surfade runt lite på en väns bilddagbok där hon hade skrivit den här testen. Så jag valde att göra den själv. Så här stog det:
(Givetvis med mina svar nu)

1. Ställ in musikspelaren på shuffle - blanda
2. Tryck framåt efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)


1. Hur mår du idag? - Så länge jag lever

2. Hur kommer dagen (idag) vara/vart? - Brave

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade? - Come Undone

4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar idag? - Adagio

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om dom fick välja åt dig? - Vad du har

6. Hur är det med kärleken? - Rhapsody in Rock

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär? - Precense (My hearts Desire)

8. Hur mår dina vänner? - En annan dag

9. Tycker dina vänner om dig? - Tribute to Victor Borge

10. Hur ser folk dig som? - La vie Boheme

11. Spanar folk in dig? - Hungarian Rhapsody

12. Är du bra i sängen? - Fairy Tale

13. Har nån sexfantasier om dig? - Dont forget me

14. Kommer du alltid bo kvar i sverige? - Without you

15. Hur kommer du dö? - Rolling Sly Stone

16. Vad skulle du hetat om du var född i framtiden? - What you own

17. Vilken är din otur's låt? - Anitras Dance

18. Vilken är din tur låt? - Aint no other man

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest? - Amanda

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest? - Call on me

21. Hur är det med ditt liv? - Children

22. Hur kunde det vart i ditt liv om du hade valt andra vägar? - Come sunday

23. Vad ska ditt första barn heta? - Contact

24. Hur kommer ditt liv bli? - Damaged Generation

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar? - Det var en gång en fågel

26. Hur kommer sommaren bli? - Do what you're told

27. Finns det nån som är hemligt kär i dig? - Du som är törstig

28. Kysser du bra? - En sång om oss

29. Mår din kropp bra? - Feadz

30. Får du tillräckligt med sex? - Fingertwist

---

Jag tar ifrån mig allt ansvar om att den här testen skulle vara sann. Men jag tyckte det va en kul grej, vissa punkter kan nog tänkas stämma på nåt vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar