lördag 10 maj 2008

Jag vill bo i en rondell när jag blir stor

Jag är en person som kan komma upp med rätt sjuka idéer. Jag har under ett par år haft i tankarna att jag ska sova i en rondell nån gång. "Bara för att..." Nu tror jag att jag bestämt mig för vilken. Det får bli rondellen där Allégatan och Torggatan i Vara möts.
Den är väldigt liten, men det ska nog gå bra.
Nu är jag bara i jakt efter en sjysst tält-säng att rigga upp. (Har du en så maila mig på plums87@hotmail.com)

Johan tycker inte att det behövs nån tältsäng. "Trams! Det finns ju mjuka stenblock att ligga på."

Vi får se hur det blir. Jag fegar antagligen ur.

2 kommentarer:

  1. du glömde lägga ditt att man behöver alkohol om man ska begå en sån bedrift...:P

    SvaraRadera
  2. Intw för att jag på något sätt vill trycka ner dig eller visa mig bättre än dig som person... men: Tanken med tältning har dock legat i mitt och Emmy Brodins huvuden sedan sommaren -06. Vi började smått med en picknick i stans största rondell och tänkte fortsätta med tältning. När vi sedan fick reda på riskerna med denna handling avblåstes planen... (eller...?)

    SvaraRadera