fredag 16 maj 2008

Tomt

Jag tyckte det va en jättebra idé att börja blogga när jag först började med det. Kanske va det för Eriks prat om han tror att jag skriver bra, eller mina egna tankar om att alla göra det, så varför inte jag också? Hursomhelst så har jag varit riktigt dålig på att skriva den här veckan, trots att jag lovat er rapporter från helgen som gått.
Ett av skälen är att jag varit riktigt trött den här veckan. Vara tär på krafterna.
Jag hör hemma i en större stad där det finns omgivningar att undersöka, skogar med grusvägar att spatsera på och folkvimlande stadskärnor att försvinna i. Och mina gamla vänner.
Inget av det finns i Vara. Missförstå mig rätt nu. Jag trivs med folkhögskolan, och mina klasskamrater är för det allra mesta väldigt goa människor. Men jag orkar inte med Vara hur länge som helst.
Ska bli hjärteligt skönt att komma hem till Uddevalla igen.
Men det är inte bara Vara som varit emot mig. Jag har inte sovit så värstans bra under ett par dar nu, vilket påverkar hela mig och mitt liv. Det suger.
Men efter att ha sovit runt 10-12 timmar i natt så är jag tillbaka på banan mer eller mindre. Ja, det låter konstigt att inte veta hur mycket man sovit, men mellan sju och nio hade jag svårt att sova och sov lite halvknackigt. Jag va galet trött, men kunde inte somna utan låg i det där stadiet mellan sömn och vakenhet i 2 timmar. Men mellan nio och sju i morses så har jag sovit som en gris. Det va skönt.

För att summera mig själv kan jag säga att jag ska försöka krypa tillbaka till scenen efter några dagar av vakuum i bloggen.
Välkommen att fortsätta läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar