måndag 12 maj 2008

Konspirationsteorier

Nu vet vi. Team Cans vann.
Men Metro visste redan i fredags.

( Som vanligt bifogar jag en länk med artikeln jag referar till. )

I vinjetten så står alla körledarna och poserar, Joakim står längst fram. Sara Stolt menar i sin artikel att det skulle vara ett medvetet drag från TV4's sida och att de har riggat hela tävlingen, där de förutbestämt att Team Cans ska vinna. Löjligt! Tycker jag.
Varför skulle TV4 rigga en sån här tävling? De har ju knappast något att vinna i att vara korrupta, eller har dom det... Har du nån teori om varför TV4 skulle vilja rigga körslaget till Cans fördel? Maila mig direkt! plums87@hotmail.com är den mail jag kollar oftast.

Om vi antar att TV4 faktiskt har riggat tävlingen, varför försöker dom inte tona ner Cans roll genom att exempelvis inte ha honom att fronta vid uppställningen i vinjetten. (!?)

Jag blir så trött på medier som går efter principen att
"om man inte kan hitta nyheter kan man alltid hitta på nyheter".

Det va allt för den här gången. Men det har hänt en hel del i helgen, så jag lovar att återkomma innan dagen är slut. Men medans du väntar kan du göra som jag och nynna med i refrängen.

Nynnar falskt: Det kommer mera... Det kommer mera... Det kommer mera...

1 kommentar:

  1. De säger att de sände första programmet 11/9-93... Var Osama med på ett hörn månntro?

    Ett riktigt guldklipp för övrigt!

    SvaraRadera