fredag 9 maj 2008

Världen är konstig

När jag i morse tog mig en kik i tidningarna, vilket jag försöker göra varje morgon, fick jag mig en chock. Det va riktigt, riktigt längesen jag verkligen va inne på metroteknik.se eftersom jag får deras nyhetsbrev. Men det jag vet nu är att de inte alls skriver alla sina nyheter i de mailen. Så när jag idag kollade in sajten för att se om jag missat nåt spännande såg jag en artikel som publicerats för några dagar sen.



För att bilda dig en egen uppfattning om produkten så rekommenderar jag att läsa artikeln. Det är underhållning på hög nivå. Men i korhet kan jag berätta att det hela handlar om ett nytt spel till Nintendo Wii, där man ska dansa runt en stripp-stång i plast. Jag vet inte om det är mest komiskt eller tragiskt. Så att ha den åsikten överlämnar jag till dig. So long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar