måndag 17 augusti 2009

Bilder från grillkvällen med 17åringarna

Jag lovade bilder från grillkvällen, och här kommer de.

kollage från grill

Överst har vi min fina mamma som solar sig. Till vänster Uddevallabron. Till höger Herr Fiskmås. Nertill i bilden ser ni orsaken till att jag kunde få så fina bilder på Herr Fiskmås och hans kompisar: Niklas som kastar mögliga korvbröd till hungriga sjöfåglar. Hade inte han fått idén att att kasta korvbröden hade det aldrig kommit en skock galna fåglar, och jag hade aldrig fått så bra chanser att fotografera dem.

Förresten. När jag skrev om picnicen i ett tidigare inlägg så nämner jag Frida och Linnea. Frida och 2 rullstolar är ju med på massa bilder. Men Linnea finns inte med på någon av bilderna. Linnea är min brors flickvän och Frida en alldeles vanlig vän till oss alla tre. Jag bad Niklas och Linnea att se lite extra söta ut så jag kunde ta några bilder. Visst är de fina?

nea och nea

1 kommentar:

  1. Vad gullig du är mot din lilla mor.. Puss på dig

    SvaraRadera