torsdag 14 maj 2009

Tankar om Mikrobloggaren Anders

Eftersom min laptop är på service har jag använt min mobiltelefon ganska mycket som surrogat för min dator och komplement till de datorer jag fått låna på bibliotek, av snälla familjemedlemmar osv...

Det har lett till att jag varit mer aktiv på facebook än tidigare, och det i sin tur har lett till att jag börjat twittra, förlåt mikroblogga.
Twitter är ett varumärkesnamn, mikroblogg vad varumärket faktiskt är.
Som iPod och mp3-spelare, McDonalds och snabbmat, Starbucks och kaffebarer, JC och klädaffärer - ja ni fattar.

Så, jag har inte bloggat via min vanliga blogg lika mycket som förr, men små mikroblogginlägg har dykt upp via min facebook. Eftersom det bara är en bråkdel av mina läsare som har facebook så tänkte jag försöka återge de senaste mikro-inläggen på facebook här i min vanliga blogg. Så jag startar tidsmaskinen och sätter igång.

Lets go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar