fredag 5 juni 2009

Lite extended mikroblogg idag

Vet du vad det är för likhet mellan mig och J K Rowling?

Jag har inte bloggat ordentligt på väldigt länge. Kanske för att jag varit utan min dator en månad ungefär. Men nu får vi se till att det blir ändring på det. Varje dag som det är dåligt väder tänker jag stanna inne och undvika att bli kall och blöt. (Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder.)
Så idag, när det är molnigt och regnet hänger i luften och faller ner med jämna mellanrum, blir det massa bloggande och massa musik.

För en tid sedan så skrev jag en lång rad bloggposter utifrån statusuppdateringar på facebook. Lite som att facebook är min mikroblogg och här kommer de längre berättelserna. Jag tänkte köra en liknande grej idag.

Förresten, vet du vad det är för likhet mellan mig och J K Rowling? (Författare till Harry Potter.)
Vi är, enligt min uppfattning, dåliga på att skriva regelbundet. Men när det väl kommer ut nåt, då är det

mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar