fredag 3 april 2009

Soc-tant? Jag!?

Hej. Vet du…
De här testerna på facebook förföljer mig! Men de är ganska roliga…
Den här gången handlar det om vad jag ska bli när jag blir stor.

Jag skrev egentligen för att ge rapport kring dramat om det tvättmedels-ätande trollet som vi har här.
Vi har fortfarande inte hittat nåt tvättmedel. Vi har letat på alla möjliga ställen, alla omöjliga ställen, och plingat på hos grannen. (Som inte var hemma.) Just nu i skrivande stund, (det här är live!), så är min bror på väg till Willys. Undrans just vad han kommer hem med. Hoppas det är maskintvättmedel, och inte nåt annat typ en grön iller eller nånting…

Jo, så va det ju den där testen jag gjort. Det här går inte att referera på ett schysst sätt, så jag tar och klistrar in en bild på resultatet.

jag ska bli socialtant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar