lördag 21 mars 2009

Jag misstänker att facebook har fel

Förr i tiden så kunde man köpa tidningar med olika tester i. Man fick svara på lite olika frågor, och så visade resultatet, vem man var, vad man borde köpa för kläder, hur bra man är på att pussas, vad man ska söka för jobb, och så vidare…

Nu för tiden så finns det massa såna tester på internet. En av dem testerna fick min uppmärksamhet här om dan. Frågan var

– Vilket partipolitiskt ungdomsförbund borde du gå med i?

 

facebook är galna

Är dom helt galna???

 

Jag vet inte vad du tycker om Moderaterna, men det här är min mening…
De gör vad de kan för att roffa åt sig så mycket de kan eftersom de vet att hur de än gör kommer de ändå inte bli omvalda nästa år

De gör sitt allra bästa för att bygga ner det välfärdsystem som röda politiker arbetat i 50 år med att bygga upp. Det välfärdsystem som jag och så många andra är beroende av.

Med andra ord: jag är INTE moderat.

Jag misstänker att facebook har fel…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar