fredag 16 januari 2009

Aj fan?

Jag har spenderat eftermiddagen på Torp och gjort några ärenden men också skuttat runt i olika affärer och kollat på telefoner och sånt för att det är kul.
I telia-butiken hade de ett laddat och påslaget Demo-exemplar av iPhone.
Jag har aldrig knappat på en sån, men jag förstår alla som "bara ääälskar den". Slide-funktionerna, tangentbordet och pekskärmen är lika fantastisk som alla skriver på bloggar, i recensioner och pryltidningar. (Sök på filmer på youtube så förstår ni vad jag menar.)

Jag har en kompis som är Mac-fantast, och försöker "frälsa" hela världen till att gilla Apple-produkter. När jag hade testat telefonen så ville jag smsa honom. Jag tänkte va lite rolig och skriva "Aj-fån" istället för iPhone. Men snabb-stavningen på min telefon spökade till det lite och ville skrive Aj-fan istället.

Dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar