lördag 31 januari 2009

Har inte bloggat på några dar...

...men som vanligt springer det runt massa hamstrar i sina små hamsterhjul som jag har i huvudet.
Just nu kollar jag på finalen i körslaget, men 90 % av grejen är ju hur det låter så jag kollar med ett halvt öga.

Tidigare ikväll så tittade vi på gårdagens program av Let's dance på TV4s hemsida.
För mig som musiker är den största behållningen just musiken. Jag är väldigt imponerad av musik-arrangemangen; hur dom byter musik-stil på låtar och gör det bra. Ibland till och med byter dom takt-art på låtarna, och det är inte illa!

Men nu har Tv4 klivit över gränsen över vad som är tillåtet. Dom har gjort nån reggae-slow jazz-skit-version av en av mina favorit-låtar. I'm yours, tidigare gjord av Jason Mraz.

Vi lever i ett fritt land, och du får tycka vad du vill om låten när du har lyssnat på den. (Tyvärr kan jag inte infoga den i bloggen, men länk kommer här.)

Och som vanligt säger jag att du får tycka som du vill, men tycker du inte som jag har du fel.


;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar