tisdag 27 januari 2009

L som i Left Behind

Jag och pappa såg på film senare på eftermiddan igår. Vi såg filmen Left Behind.
En omdiskuterad film i kristna kretsar. Meningen med filmen är ursprungligen att dramatisera det som det står om i Uppenbarelseboken, sista boken i bibeln.

Jag va inställd på att bli rejält omruskad och ha massa tankar springande i min skalle.
Men när jag hade sett klart den va min känsla bara "jaha, va de inte mer?".
Kanske är jag för trött för att bli påverkad, kanske är jag för lugn och stabil för att påverkas, kanske är jag bara konstig.

Men nu har jag i alla fall sett filmen, så nästa gång jag hamnar i en diskussion om filmen så vet jag åtminstone vad det handlar om, och det är lite skönt.

Nu ska jag hoppa upp och funder på lunch till mig och pappa.
Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar