lördag 10 januari 2009

Johnny Depp gör mig deprimerad

- Han är så snygg - Han är helt underbar - Jag är så svag för honom - Han är nog världens hetaste. - Tänk att få spendera en natt med honom. - Han skulle gärna få komma på en vit springare och ta mig!

De orden kommer från tjejer runt mig, i min egen ålder. (18-25 år.) Men jag förstår det inte.
Det är nämligen ingen vanlig idoldyrkan det handlar om, utan snarare en förälskelse och en önskan om att inleda relation med mannen. Jag förstår inte varför. Han är väldigt speciell på ett sätt som angränsar till konstig. Men det som stör mig mest är att han bara är ett par år yngre än min far, som ju alltså har åldern för att vara far åt mina vänner. Kärlek över generationsklyftor har jag aldrig förstått mig på. I det här fallet handlar det dessutom om en man som är helt oberäknelig i och med sina många personligheter. (Den ena konstigare än den andra.)

Förklara för mig!

1 kommentar:

  1. Jag kan inte förklara..
    Men jag saknar dig på msn :O
    Jag sitter hos Marcus nu.. Vi ska snart sova. Ska till lyktan imorn :P
    Stoooor kram!

    SvaraRadera