måndag 26 januari 2009

TTLS

Tisdag morgon. 8.30. Jag är toa-nödig så hälften hade räckt. Jag vill inte gå upp riktigt än, behöver inte gå upp riktigt än. Men naturen kallar och jag masar mig upp ur sängen ändå. Jag ska träffa Linda D i Trollhättan idag, och ikväll har jag skolan.

09.02
Linda ringde just och kan inte komma och träffas, för de ringde från en förskola och ville att hon skulle komma och jobba. Jaja, då får jag en dag för mig själv istället. Då jag kan läsa, träna och göra precis sånt som jag själv vill, och förbereda mig för kvällen i skolan. Skönt. :)
Men när jag ändå är uppe kan jag lika gärna skriva lite i min blogg, om gårdagen som var. När jag tänker efter så är det fyra rubriker som summerar gårdagen bra. Fyra rubriker som tillsammans bildar ordet TTLS. Egentligen har jag stoff för att skriva ett jätte-långt inlägg, men för att du som läser ska kunna sluta läsa efter en stund, och fortsätta senare idag lägger jag upp det här som 4 kortare inlägg.
Trevlig läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar