lördag 7 februari 2009

En timme kvar nu

* Det är melodifestivalens första deltävling ikväll
* Det är spännande artister med
* Jag vill va en person som har koll på läget
* Jag bloggar och skriver tankar om allting
* Jag bor i Sverige där Schlager-festivalen är lika stort som jul och midsommar
= Jag borde ha stenkoll på första deltävlingen och skriva en djuplodad rapport om vem, vad, när och hur.

Men ska jag vara helt ärlig har jag inte koll.
Just nu ser jag melodifestivalen som vilken lättsmält lördagsunderhållning som helst.
Jag vet inte varför jag känner så här.
Kanske har jag bara glömt bort hur underbar tävlingen är.
Kanske är jag bara trött.

Vi får se om jag tycker det är värt att ägna min uppmärksamhet och plats i bloggen åt, eller om det kommer fortsätta vara en lördagsunderhållning som vilken som helst.

Jag skrev förresten att jag inte har koll alls.
En sak har jag faktiskt gjort; Jag var inne på metro.se tidigare och hittade en undersökning som de själva genomför.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar