lördag 7 februari 2009

Grattis Bloggen, 100 inlägg!!

Det här inlägget blir inlägg nummer 100 i den här bloggen. Grattis till mig och bloggen.

Just nu är jag i Malmö, och har sett Jesus Christ Superstar med familjen. Riktigt bra musikal som jag rekommenderar varmt. Det är huvudanledningen till att vi är här. (Min bror skulle säkert säga att det är att få träffa Linnea. Mamma och pappa är antagligen bara glad att få vara lediga tillsammans.)

Det va helgen i stort och gårdagen i smått. Jag ska försöka skriva lite under dagen. Med min bloggofon i ena handen, datorn under den andra och ögon & öron öppna kommer det nog bli en innehållsfylld dag. Det känner jag på mig.

Så därför uppmanar jag dig; håll utkik. Bara för att jag skrivit ett inlägg betyder inte det att du inte behöver kolla in bloggen igen. Jag bloggar under hela dagen. Främst utifrån vad som hände igår, men även en del annat. Så håll koll, ofta och mycket!

Trevlig läsning och en bra 100 blogginläggs-dag önskar jag dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar