torsdag 5 februari 2009

Balans

Man ska sluta när man är på topp brukar det sägas, och det känns som att jag varit på min topp när det gäller roliga och kluriga reflektioner. Så om det här ordspråket har rätt är det allså dags att sluta nu.

Ibland har bloggandet tagit sån tid att jag missat en hel del annat, och så får det INTE bli. (And that's a fact.) Så just nu har jag inlett ett projekt som jag valt att kalla Operation:Personlig utveckling eller Anders' List.
Jag ska med hjälp av List och Listor bli det jag är menad att vara. Det kan låta allvarligt, och i nån mening är det ju det.
Men jag tänkte INTE sluta blogga. Det är givande. Både för mig och för mina läsare. Men jag ska jobba på att göra det lite mer schema-lagt. Jag ska avsätta en bestämd tid varje dag när jag bloggar. (När det är kommer du som läser märka.) Göra som andra professionella skribenter helt enkelt. Skapa effektivitet och tvinga mig själv till kreativitet. Med det som arbets-sätt och min mobiltelefon som anteckningsblock och datorn som skrivmaskin är jag redo att inleda fas två i den här bloggen; Operation Personlig Utveckling.

Men jag vet att flera av mina läsare gillar mina kluriga och roliga tankar och härliga bilder. Lugn, bara lugn, jag kommer inte sluta helt med det. Jag ska bara försöka lägga mindre tid på det. Hur det går får vi se.

Häng med in i e ny spännande fas i mitt liv och i den här bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar